65

ställde mig nyss på vågen. 56,9. vilket alltså betyder att jag gått ner 0,8 kg sen igår. motivationen har återfunnit sig, men jag undrar hur det funkar. Hur det här går till, var jag på något konstigt sätt uppblåst iförrgår fastän jag inte märkte det? Äh jag fattar inte. Idag är jag bara glad för att vågen visar vad den visar, och det känns mer logiskt att jag väger såhär är 57,7 som jag gjorde i söndags. Till slutet av veckan ska jag vara nere på 56.

Bara tanken på att väga 56 igen. Det känns så jävla bra, att lyckas.. för kan jag gå ner till 56, så kan jag gå ner till 52. Och sen är det bara tre kilo kvar till målet. Jag kan klara det här, jag kan jag kan jag kan.

För inte så längesen var 56 det mesta jag någonsin vägt. Och det skämdes jag över så pass mycket att jag inte vågade säga det till någon så jag sa 55. På något sätt kändes det bättre. Och nu är jag glad för att jag har gått ner till min tidigare högsta vikt. Haha helt sjukt..

Idag ska jag bara vara hemma och plugga och städa så kan nog undvika att äta för mycket. Min plan är att dricka massor av te och sedan vid klockan 16 så ska jag laga en linsgryta.


Hennes beeen! Och jag har alltid velat vara med en kille och se sådär liten ut, och känna sig liten. Nästan så att han kan sätta händerna helt runt ens midja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0