60

Idag:
4 dl grönsakssoppa
4 skivor god i kvadrat, två med ost, skinka & färsk basilika, två med ost, skinka, körsbärstomater & färsk basilika
1 kopp te
2 liter vatten

1,5 timmes promenad


Lyckades sköta mig ganska bra idag. Hade bara planerat in två mackor, men jaja.. sånt som händer känner jag. Tänkte gå ytterligare en promenad strax på runt 40 minuter och då bränner jag väl bort det mesta av de två mackorna iallafall. Och innan sängdags blir det även lite hemmagympa.

Nu till er. Jag vet att ni finns där ute, ni vars ögon flyger över mina ord. Vilka är ni? Jag blir så himla glad ända in i själen när ni kommenterar. Även ni som inte gillar mig. Bara skriv något, ett litet hej räcker. Bara så jag vet att ni inte bara är påhittade siffror i statistiken.

Kommentarer
Postat av: s.

Jag läser, hej..

2009-08-25 @ 23:19:45
URL: http://nogg.se/lillas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0